Zombie

Att hålla bloggen uppdaterad verkar inte vara något jag prioriterar just nu. Jag känner inte sådan lust för att sitta inomhus vid en dator när vädret är så fint! Lite för fint kanske till och med.. Man typ smälter om man går ut.. Men nu ska jag inte klaga! Sol och sommar är något härligt!

Hann med utgång både i fredags och i lördags den här helgen. Otroligt roligt hade jag! Sen blev det lite jobb igår. Busfabriken. Va tvungen att klättra upp i en hög rutchkana och torka kiss. Roliga.. Fick hålla helt själv i ett kalas för första gången. Starwars-kalas. Kul kul. Annars är det bad som har gällt hela helgen. Underbart i denna värme!

Men nu väntar stek i solen. Blir nog att följa med Robie till hans mor senare idag. Fun. Hörs :)




Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha vad borta jag ser ut ;D

2010-07-05 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0