Midsommarafton

Min midsommarafton spenderades, som jag nämnde tidigare, hemma hos Marielle. jag marielle och malin drog dit vid 5 någon gång, och sen kom även Emilia och Sara. Vi grillade och spelade lite kubb. Otroligt härligt var det. Lite senare dök Robie och några fler killar upp. Blev lite spelande och även en omgång kubb då med. Tjejerna vann!! He he. Blev även en hel del danser under kvällen, eller vad säger du marielle? ;)
Gick förbi hemma hos Petter på vägen hem och hälsade på lite grabbar, men sen va det dags att sova. En bra kväll hade jag i alla fall!
mer bilder kommer upp på facebook så småningom :)

Kommentarer
Postat av: marielle

HAHA. Jo det blev visst det ;) men bara härligt ju!

2010-06-29 @ 22:57:39
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0