allt man trodde..

.. kan förändras på en sekund

inatt kommer jag drömma en dröm. en dröm jag inte längtar efter att drömma. ibland vill man bara låtsas som att man inte hörde det där jobbiga som man just fick höra. men man kan inte blunda för allt. personer kan förändras. man kan ha en bild av en person som kan ändras lika fort som vinden ändrar riktning. livet är inte alltid så lätt. man ska ta vara på det man har och glädjas åt det lilla man får. till sist vill jag bara säga att jag älskar min mamma så sjukt mycket så det går knappt att beskriva. var noggrann med att visa din kärlek till andra människor. det uppskattas så otroligt mycket mer än vad du kanske tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0