Åre -10

Här kommer det efterlängtade inlägget om Åreresan!
Eller va tusan.. ingen som bryr sig ändå, och jag är trött, så här får ni en sammanfattning..
Bussresa med Barksbuss, mycket packning, glömde mina termobyxor (fick åka hem och leta, hittade inte mina så fick ta några gamla typ XL?), 50 pers från Finspång, 40 pers från Norrköping, boende i stugor med smårum, ca 25 minuter från backarna, -35 grader, köldskador, härlig skidåkning, bad i badhuset, mycket godis, mycke fotografering, grillning, varm oboy, underbar sista dag med härlig sol!
Jag har definitivt inte fått med allt, men jag kan ju avsluta med att säga att veckan i Åre blev lyckad :) och här har ni ett urval från mina, Hannas och Emilias bilder..





















tyvärr så va det lite för kallt att ha med kameran till backen, så bilderna där ifrån är med mobilkamera, vilket är orsaken till den dåliga kvalitén..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härligt det ser ut!

Var i Åre förra året samma period. Helt klart bland dom finaste skidanläggningarna i Sverige!

Älskar den lilla byn, även kallad 'stad' :)

2010-03-07 @ 10:38:29
URL: http://elicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0