Home sweet home!

Nja.. Vill tillbaka till Belgien!
Hade i och för sig saknat vissa saker och personer mycket.. men ja, det va grymt där!

För er som missat det så har vi i alla fall kommit hem igen. Resan var helt otroligt kul trots de många läxor vi fick göra. Ett riktigt härligt gäng var vi och vi hade det mycket bra. Kan skriva lite mer någon annan dag..

Var helt död på lördagen eftersom vi kom hem på fredagsnatten till lördagen kl 2 ca. Men idag har jag hunnit med en hel del.
Åkte till Norrköping med Robie och fixade foto till körkortet. Köpte även lite annat smått och nödvändigt. Sedan åkte jag runt i Finspång och samlade ihop massa bilder från resan från några utav dom som hade kamera med sig. Har inte hunnit kolla igenom alla bilder än, men det ska bli riktigt kul!
Många har redan lagt upp bilder på facebook, den ena snyggare än den andra. Snart ska väl jag slänga ut några jag med, men det bli en annan dag.. För nu börjar jag bli trött. Skola imorn. Längtar inte....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0