En månad kvar

Nu är det prick en månad kvar tills vi springer ut där på skolgården och sjunger "vi har tagit studenten för vi har tagit studenten..." Helt stört vad tiden har gått fort.
Denna veckan har ju inte varit allt för jobbig. En lektion i måndags, två lektioner igår och endast en lektion idag. Höll mitt tal på svenskan, det gick väl ok. Hade tid hos sjukgymnastiken efter skolan och hon tryckte på min bröstrygg för kung och fosterland! Jag höll på att dö.
Nu är det långhelg. Folkets jubel! Blir förhoppningsvis utgång på fredag och imorn ska nog jag och några tjejor fixa lite med våra hår. Måste åka in till Lkpg någon dag med och kolla på min balklännig som äntligen har kommit!
Vad är era planer för helgen?


Dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0