11/12 - kör-kurs-mojje

Idag efter skolan åkte jag, Anne och Veronica
till återvinningen för att kolla på lite små saker..
När vi var på väg hem ifrån det så kom jag på att
jag skulle på den där kursen idag.
Jag fick lite panik och ringde pappa..
Han , som är lika duktig som jag,
hade ju också glömt bort det helt.
Som tur var så var det inte för sent
så pappa kom och hämtade mig och vi åkte dit.
Kursen började kl 4 och var slut vid 7 ca..
Ganska långtråkigt, men känndes bra att äntligen ha gått den.
Nu ska jag äntligen få åka ut och köra lite :D


PUSS!

Kommentarer
Postat av: alis

uuh nice girl. du har ändrat layouten på bloggen lite ser jag ;) ts. funderar också på att fixa & trixa lite, men är rädd att det kommer gå åt skogen. haha! btw. jag vill gärna följa med till återvinningen nån gång då du går dit, if it's cool (:

2008-12-11 @ 22:25:15
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0