Syjunta

Idag har jag inte mått så jättebra.. Känt mig skapligt förkyld och dan..
Inget jag vill vara, så vi håller tummarna för att det ska vara borta tills imorn!
Har sytt till lite kläder idag när vädret varit så tråkigt. Blev att sy upp ett par jeans, sy in ett annat par, plus sy dit dragkedja, lagat lite hål, sen sytt iordning ett linne vars band var för långa plus att jag har sytt in ett par jeans åt lillebror också. Är inte riktigt klar med allt än, men så gott som..




Ni kanske ser vilket ben som är insytt!?



inte dom bästa bilderna, men ni förstår grejen ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt med dragkedjan! :D fiffigt!

2009-08-13 @ 19:18:26
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0