Maskinen!

Måste bara berätta om alla roliga kommentarer jag och Emilia fick på Hugos i helgen.

1: Stod och pratade med två äldre killar, efter ett tag frågar dom hur gamla vi va.. När vi sa 18 så blev dom jätte förvånade, för dom trodde typ att vi va 21. Det va ju ingen dålig kommentar, eller!?

2: Emilia och jag dansar, en kille kommer fram, "asså jag måste bara fråga, är ni lesbiska eller?" Haha. Jag typ dog av asgarv! Det kanske inte var en positiv kommentar precis, men roligt var det.

3: En annan kille kommer fram till mig och frågar om Emilia och jag är utländska, eller han sa typ, "ni är inte från Sverige va?" Haha. Utländsk!? njava.

Sen fick vi lite mer roliga kommentarer, men det orkar jag inte skriva här!
En riktigt rolig kväll var det hur som helst!

 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahah! härligt ;) det var najs :D

2009-12-30 @ 01:36:26
Postat av: Petter

Är det inte en ganska taskig kommentar att han trodde ni var lesbiska egentligen?

2009-12-30 @ 11:57:12
Postat av: Anonym

dåliga raggningsreplilker skulle jag kalla det.

2010-01-03 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0