No stress..

..eller?

Som jag skrivit tidigare har jag sjukt mycket på gång just nu.. Känner att jag måste ta vara på mina stunder här hemma och se till att jag får andas ut.

Idag försov jag mig, vaknade halv 8 och jag som hade tänkt komma lite tidigare till skolan eftersom jag skulle ha nationella. Kom fram 5 över 8, snabb var jag!
Efter det gick jag till Nyhem en sväng medans jag väntade på Veronica som skulle komma in och ta en fika med mig. Men hon va sjuk, så det fick bli körskolan istället. Klarade ett utav testen på datorn, så jag kände mig nöjd!
Kl 3 var det revymöte, och vi va ca 4 pers, eftersom samhällarna var till Stockholm idag.
Direkt efter jag kommit hem från skolan traskade jag hem till Alisa. Vi testade lite utav de kläder vi fått hem från H&M och skickade tillbaka det som inte passade. När jag kom hem sen igen åt jag innan pappa och jag gav oss ut för att övningsköra lite. Gick helt ok.
Kl 7 var det korpengympa och nu sitter jag här. Vilken dag. Mycket fläng hit och dit..
Jag behöver komma bort.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0