Revymöten och julmarknader

Gick till Petter kl 5 igår och var där ända till kl 11 eller nåt. Tog ett bra tag att baka allt det där goda.. Men sålt blev det, på marknaden i stan idag alltså! Hann med en timmas revymöte innan jag åkte iväg med folket till stan, mer om marknaden kan ni läsa på blogg.freshmeup!

Så fort jag kom hem blev det att käka, eftersom jag inte hade ätit nåt på hela dagen.. Så fort jag ätit klart gick jag till Aluceum för att jobba på matchen. Finspång förlorade, men det var riktigt spännande på slutet!

Inga lektioner i veckan, vilket är skpligt skönt.
Ska istället gå från 8 - 4 varje dag nu, och träna på revyn! gött.






jag har visst nån ny grej att försöka bli så ful som möjligt på foton.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0