Stockholm

Just hemkommen från Saco-mässan i Stockholm. Vi åkte redan halv 8 imorse, och var framme kl 10. Gick och lyssnade på lite olika seminarier det ena bättre än det andra. Plockade på mig lite brochyrer också plus en heliumballong också såklart! Blev lite roligt i bussen när vi andades in heliumet och spelade in lite filmer. Haha!

Jag önskar att jag kunde tala om för er alla vad jag planerar att göra med framtiden nu efter det här, men det kan jag tyvärr inte. Frågan är om jag någonsin kommer kunna bestämma mig...


Kommentarer
Postat av: Marielle

Då är vi två som inte vet vad vi vill ;) men äsch, man behöver inte veta sånt!

2009-12-03 @ 20:36:40
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0