14/2 - Idre!

Hemma från Idre som sagt. Jag ska försöka att sammanfatta veckan på nåt bra sätt.

Vi åkte den 14e med buss upp till Idre där vi bodde i en stuga ca en halvtimma ifrån backarna. Jag delade rum med Sara, Divna och Jessica. Emilia skulle ju vart med också, men pga sjukdom kunde hon inte följa med, vilket var lite synd. Vädret var väl sådär.. På söndagen, första dagen vi åkte i backen, var det sol och blå himmel. Riktigt nice! men sen blev det lite mer moln och det snöade de flesta dagarna, men det var inte allt för farligt så vi åkte ändå.
Skidor var det för min del, och det va knappast nån som åkte snowboard av dom jag va med.. Bra snö också! Sara jag och Amanda var det som höll ihop i backen. Vi gav oss ut i skogen där ingen hade åkt innan oss och snön var ca 1 m djup så det blev att pulsa fram där.. men kul kul att köra helt galet i skogen :D
Amanda ska skicka korten som blev tagna sen, och ungefär hälften av alla kort är nog på henne och mig när vi vurpat.. haha. lägger ut några bilder senare nog.

Mobilkort på Frida och Arne från första dagen...
Nu blir det att sova.. imorn äre bad med friskvården!

Kommentarer
Postat av: a

sälen var det väl du var i ?

2009-02-23 @ 19:58:15
Postat av: alisa

woho, hoppas du hade det bra gullbajs! PUSSS



btw ser att du fixat och snyggat till bloggen, real nice. me har också gjort det (eller rättare sagt TAGIT BORT allt för att just DU ska kunna se från din dumma firefox-dator, haha)

2009-02-23 @ 20:40:12
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0