2/2 - äckligaste kladdkakan

Idag har jag mått lite halvkonstigt hela dagen. Skolan var riktigt seg och jag sov mig igenom de lektioner jag hade. Riktigt skönt med massage på friskvården imorse, det var det enda positiva med skolan idag. Plus att amanda och jag fick ha det lite roligt på geografilektionen som vanligt..

Ikväll blev jag jätteglad när jag hörde att min syster skulle göra kladdkaka.
"Mums" tänkte jag..
men åh nej. Min syster kan inte baka, inte laga mat, inte städa och inte göra några andra hussysslor heller så ja, vad skulle jag förvänta mig!?
Hon skulle göra kladdkakan med dubbel sats men tror ni inte att hon glömde att dubbla alla ingredienser! Resultatet blev två kladdkakor varav en var helt rinnande och smakade som chokladsås med äggklumpar i och den andra var inte högre än 3 mm.






min familj kan ofta få mig att skratta. Både min knäppa syster, min virriga mamma och min knasiga pappa! När mamma är trött så blandar hon ihop alla ord..
"Det är jätte missigt att träla" sa hon när vi såg på film, men det hon egentligen mena var "Det är jätte träligt att missa". Söt du är!

Det blev inte bättre när vi snacka om att Magdalena Graaf blivit sjuk och mamma var lite ledsen för det, för då säger pappa "men snälla du, det är ju bara Amanda Graaf" och han insåg inte ens vilket fel han hade gjort när alla började skratta åt honom..

Kommentarer
Postat av: marielle

haha! men det kan ju vara gott med rinnande kladdkaka ibland, utan några klumpar iofs :P

2009-02-02 @ 20:19:11
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: hehe

ägg :)

2009-02-02 @ 22:05:44
Postat av: h

du var dock den ända som lyckades hitta några klumpar mag! ;)

2009-02-04 @ 16:31:43
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: E rådjur

Söttt :D:D:D:D

2009-02-06 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0