Rejmyremarknaden!

Idag åkte jag och syster med mamma och pappa till rejmyre för att kolla in marknaden. Eftersom det är min namnsdag idag så ville mamma vara snäll och köpa nåt åt mig, så det blev en plånbok, vilket jag var i behov av! Shoppades några fler saker till familjen också, plus några remmar såklart.

Lite senare cyklade jag och Marielle till bönnern för att bada, men då började vädret bli lite gråare så vi stannade inte jättelänge, men det var trevligt så länge det varade!
Blev att klippa gräsmattan nu när jag kom hem. Duktigt magda! Och nu vet jag inte vad som återstår av Magdalena-dagen..


Klippte remmarna i småbitar och la dom i en skål. Sött va!?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, ja det är ju lika bra ;) Vi får bada nån annan dag istället!



Och grattis på namnsdagen! Nu blev det rätt i alla fall ;)

2009-07-22 @ 22:20:44
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0