Måndag? nej, LÖRDAG!

Jag har blivit lite förvirrad av dagarna nu när man varit ledig så länge. Kändes som att det var söndag igår, så det var ju ingen tråkig nyhet när jag kom på att det bara va fredag. Nu har man ju hela helgen kvar nästan ;) Igår pluggade jag lite faktist. Med betoning på litet, men ändå. Städade lite mer på rummet också, men är inte klar än! usch va tid det tar att bli klar med det! kanske blir sista taget idag, så att jag kan känna mig klar sen.
Malin kom hit igår kväll också, och även Jonathan och Artiom. Vi kolla lite film och spela Guitar hero. Alltid trevligt. Malin sov här, så hon lämnade huset alldeles nyss. Kvar sitter jag och borde plugga, men det orkar jag inte göra än.. Måste slappa lite först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0