Slut på det roliga..

Lovet är slut från och med imorgon. Ogilla starkt. Behöver några extra dagar att sova ut på känner jag.. Och vad hände med att jag skulle plugga på lovet!? Blev inget med det helt enkelt. Haft mycket bättre saker för mig!

Igår var det innebandymatch. A-laget mötte Hässelby eller nåt, och dom vann! Stort grattis. Och varsågoda för musiken mm, som vi fixade så bra.
Senare på kvällen blev det en liten spontan halloweenfest uppe i FFK-stugan. Jag, Marielle och Malin gick dit, och där var dom flesta killarna från Ns-klasserna plus lite fler. Elin och Anne mfl kom dit lite senare också, och det vart en trevlig kväll.

Syster är hemma från Stockholm en sväng, vilket är lite småtrevligt. Mamma, Hilda och jag kan ju fnittra på ganska bra åt vissa saker.. Hehe.. Blev en spontan tripp till Linköping och IKEA också. Hilda skulle köpa nån hängare typ, och så gick vi en sväng till stadium. Där hittade både jag och bror min en varsin skidjacka.
Och nämnde jag att det va jag som körde båda vägarna dit och hem!? Hihi. Gick galant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0