Girls wanna have fun

Texten har inget att göra med nånting alls..

Riktigt seg har jag varit nu på sistonde.. Och har inte så mycket kul att uppdatera om. Men imorn ska vi i alla fall ta klassfoto. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska se ut.. Och sen ska vi ju ta det roliga avslutningskortet imorn också. Kanske inte är en så jätterolig idé våran klass har, men det blir nog en rar bild! Måste bestämma vad jag ska ha på mig på det kortet också.. Det var allt från mig just nu tror jag.... TJING!


Kommentarer
Postat av: matilla

Sv: ja det har jag faktiskt! tack så mycket :D ja alltid lika kul med förändringar, inte lika roligt att ha samma hela tiden :)

2009-09-18 @ 09:37:30
URL: http://matillaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0