Stockholm (bildbomb)

Helgen i Stockholm var lätt det roligaste på länge. Vill tillbaka dit!!

Jag körde bil som sagt. Till Stockholm. Uj uj, det va inte det lättaste, och man fick väl några arga tutningar på sig. Vi överlevde i alla fall, och det är ju huvudsaken! Blev shopping både fredag och lördag, (bilder kommer) Och även utgång bägge dagarna.

På fredagn hängde vi på Collage tillsammans med massa kändisar från bla. Lets dance. Shakeade lite med Kirsti också, och för er som undrar så kan jag säga att hon va mycket kortare i verkligheten, och faktiskt lite fulare.. (förlåt mig)

På lördagen blev det utgång på Magenta och även där hade vi grymt roligt! Tänkte dra in till White room också, men det var bara jag som kom in, (det var 23års-gräns..) Hehe!

Hemresan blev lite komisk då vi åkte lite smått fel och var på väg till Finlandskryssningen ett tag, men annars så kan man sammanfatta helgen med ett ord. GRYM! :)
























Avslutar med ett grymt bra mobilkort på mig och syster! Tack för att vi fick komma :)

Kommentarer
Postat av: alisa

åh vad kul ni verkar haaaft deeeet, vill också till stockholm och festa loss!

men jo, det kan vi nog. hoppas vi hinner. för vi har ganska mycket att fixa med tror jag. (plus att jag blir sen till rättskunskapen nu, haft näsblod och fanskap. haha) PUSSSSS :D

2010-03-09 @ 07:56:41
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: amy

http://designadinblogg.se/2009/february/lagg-in-flikar-vid-din-header.asp



där har du!

Ni ser ut att ha haft sjukt kul, blir lite avis måste jag säga! haha :)

2010-03-09 @ 08:19:20
URL: http://hejamy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0