Första september

Sitter hemma hos Robie och nynnar lite för mig själv. Han själv sitter och kör xbox..

Jag och Amanda var hembjudna till Matilda idag på lite avskedsfika, eftersom hon ska iväg till England i ett år nu på fredag. Vi köpte frukter och gjorde oss en riktigt god fruktsallad. Sedan kom Sara förbi en sväng och vi snackade gamla minnen och kollade på lite kort. Otroligt roligt!
Efter det åkte jag, Robie och Krille till Norrköping där vi kollade runt och killarna handlade lite skor. På vägen hem åkte vi till Robies mor där vi fick äta lite mat. Uj va hungrig jag var. Tackade för maten men stannade inte så jättelänge.. Kanske får åka dit nästa vecka då lillkillen fyller år!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Vero

Haha vad sött!



Jo men det blir väskan :D skitsnygg ju

2010-09-02 @ 21:57:47
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0