18/8 - sista måndagen på sommarlovet

snart börjar skolan igen (onsdag) och jag kännde för att göra något kul den näst sista dagen.. men sen verkade det som att ingen annan ville det.. 

Men det blev att jag gjorde en hel del sen iaf :)
först gick jag och syster tillsammans med Elin till hobby boden, här i finspång, och köpte lite pysselsaker, för 250 kr :p Hehe. sen när vi kom hem så gjorde vi lite armband! dom vart fin fina.


Lite senare på kvällen kom Elin och Anne hem till mig.
vi gick till babylon och käka lite (iaf anne och jag som delade på en kebabtallrik).
sen när vi hade hängt hemma hos mig ett tag till
så kom vi fram till att jag skulle klippa Elins hår,
vilket jag oxå gjorde.. började med att toppa håret lite,
men sen blev det att klippa raklugg på henne oxå :) blev helnöjd!

PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0