23/6 - "sommar" och jobb

sitter här och är ganska trött efter dagens arbete.
jag jobbar på cafet vid bönnergården somsagt,
vädret är inte det bästa så det är ju inte precis fullt med kunder där
men det finns trots det en heldel saker att göra under dagarna.
idag snacka jag i telefonen med menigo, företaget som vi köper varor ifrån,
fick klaga över att vi fått in fel varor men vi löste det på ett bra sätt.
Städa är nåt jag alltid får göra och så sälja lite saker såklart.
men nu är det dags för dig att komma dit,
om inte för att bada så kan du ju antingen bara slappa  och fika massa gott,
spela fotboll, vollyboll, hoppa studsmatta, käka glass och massvis med goodis.

see yah (:

Kommentarer
Postat av: Sarah

SV: du menar i headern? Jo det vet jag, eller iaf på ett sätt, tror man kan göra på flera..



om du emnar som jag har så får du först göra en enda bild (typ i paint) och sen ladda upp den i bloggen, kopiera koden och klistra in i stilmallen. det är lite svårt att förklara..



http://www.designadinblogg.se/



Den bloggen har hjälp mig massor! :)



2008-06-23 @ 22:02:26
URL: http://sarahlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0