14/10 - tisdag

Jobbig skoldag idag, gick från kl 8.00 - 15.00, fullproppat med lektioner..

Efter den tuffa skoldagen blev det att följa med far till staden. Jag hade bestämt mig för att köpa skor, vilket jag oxå gjorde (dom ni ser i inlägget under). är som sagt lite osäker på om jag ska behålla dom..
Pappa träffade farbror henke(min fasters man) vid maxi där och dom skulle kolla på lite data saker, så jag gick lite själv inne i maxi huset.
Sen fick jag lite beslutsångest, så då skickade pappa faster Lena till min hjälp.
Köpte ett par byxor oxå, på barnavdelningen,  kunde inte låta bli när de kostade 200 kr. heh.

Efter det följde pappa och jag med dom hem till Åby där det bjöds på kvällsmat. Pappa hjälpte dom att installera den nya saken till datorn oxå, och jag passade på att ta lite kort i deras hus.
Henke är fotograf, och har värsta prylarna hemma, och grymt mycket snygga tavlor!

 
säg hej till deras fiskar i akvariumet


några utav de fotografier/tavlor han gjort

  
Ska man ta bra kort så måste man ha en bra kamera + massa tillbehör!


godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0