7/1 - Finbesök i Finspång

Julia kom hem till mig idag. Vilken tjej, offrar sig och åker till denna "mys"stad bara för att få träffa mig. Det var riktigt trevligt! Har inte träffat henne på år.. känns det som..
Vi hängde mest.. Fixade lite med både hennes och min blogg. Julias blogg! 
Sen så käkade vi lite mat ifrån Babylon med.. Plus att vi fikade en del.
Vi skrev ett mail till vår gammla musiklärare också, och klaga på att vi inte fått skivan med våra egna låtar som vi gjorde på högstadiet.. Hoppas att jag får ett svar snarast.. blir lite småarg annars! Det har ju trots allt gått nästan 2 år nu..

Vi hann ta lite kort innan bussen kom fram.. here it comes ;)




Kommentarer
Postat av: hihihihi

Here Alone <3

2009-01-07 @ 20:43:48
Postat av: Julls

Hahhah yepp jag tog bussen ut till ingemansland, och vet du? Det var så värt det :) <3

2009-01-07 @ 21:54:26
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0