Dagens dag!

Skola, Prov, Blä, Idrott, Lekar, Julrevymöte, Slappa, Träna, Övningsköra, Bada, Dator.

Pappa skulle fixa nåt på min dator och låg och kravlade under mitt skrivbord. 
Han ropar till mig: Magda, dom här dammråttorna här under, vill du ha kvar dom?

Strax efter ropar mamma ifrån övervåningen då hon sitter vid datorn:
Håkan KOM! Jag tror jag har vunnit pengar! :D Hon va inne på internet och plötsligt poppar en sån där ruta upp, som vi väl alla varit med om nån gång.. Mamma blir överlycklig och tror helt seriöst att hon har vunnit.. Haha, hon är ju för rar!


Kommentarer
Postat av: Marcus

hahahahhaha mamma är på g XD

2009-10-09 @ 12:44:37
Postat av: niklas

Marcus, det var ju inte så kul?

2009-10-09 @ 18:30:13
Postat av: maggiiiiie

niklas, det va så kul!

2009-10-10 @ 00:32:18
URL: http://maagda.blogg.se/
Postat av: hilda

haha, va söt hon är lilla mami :)

2009-10-11 @ 13:02:21
URL: http://evhiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0