fredagsmys..

= Partyy!

Ikväll blir det lite firandes av några 18-åringar i ekmanska. Taggar med lite party musik, och så har jag faktist städat lite på mitt rum.. Snart kommer Malin hit, och Petter med. Han och jag ska färga våra hår! Eller jag ska göra slingor och han ska färga. Kommer nog bli sjukt snyggt, på oss båda får vi hoppas :)

Kom fram till att jag var skapligt hurtig igår.. Gick till skolan på morgonen, sen hade vi idrott, efter skolan gick jag till Viggestorp och sen på kvällen va det korpen-gympa (aerobics och styrka för armar, mage, rygg, rumpa, you name it) Känns bra såhär i efterhand, då är jag värd lite utav mammas äppelpaj, så himla god!

Festa bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0