Klassåterträff

Igårkväll åkte jag in till Norrköping för lite fest hemma hos Lovisa. Nästan alla från våran gamla högstadieklass va där, och det va riktigt kul att träffa alla igen. Vi kollade bla på lite filmer och bildspel från tiden på Haga.
När klockan blivit halv 12, eller nåt, så skulle dom som fyllt 18 in på Hugos. De tänkte försöka fixa in mig och Linnea också, men Linnea hade skjuts hem då så hon åkte och lämnade mig ensam kvar.... Nedå, det va lugnt! Haha. Men jag skippade Hugos och Gonzalo fick va den som väntade med mig tills min buss gick, kl 1. Emilia åkte hem då med, så jag slapp vara helt själv.
En riktigt trevlig kväll var det i alla fall, och jag hoppas att det blir nåt sånt snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0