Klassfotografering

Idag var det fotografering som sagt. Skulle ta både det vanliga och vårat spex-foto.. Jag ska alltid lyckas sätta tråkigaste minen på skolfotot, som vanligt.. Jaja, skratta ni! Kommer jag med göra när man får hem katalogen... Spex fotot vart gulligt, men lite rörigt kanske!? Jag kikar fram bakom hugo typ. Blir säkert bra. Eller nåt..
Togs en hel del kort med min kamera under dagen också. Men coolast var ju att fotograferaren tog ett kort med min kamera på klassen också med lite hjälp av hans grejer. Blev grymt :) Så vi har redan ett klasskort kan man säga, och den finns på min dator! Slänger nog ut lite bilder från dagen ..

Senare idag gick jag och Hajdi hem till Veronica också. Vi gick och handlade lite och sen slängde vi ihop värsta grymma fruktsalladen. Skit god blev den. Gick över till Emilia för att kolla idol, sen efter det blev det lite plugg hemma hos Verre. Jag fick leka lärare och hjälpa till med Redovisning och beskattningssaker. Känns bra att jag börjar kunna det så skapligt. Kom hem för en halvtimma sen, och nu ska jag strax sova, men först bilder som sagt :)





grymt taggade inför kortet....



Yummeey, prinskorvmacka.



KÄRLEK.

 


Kommentarer
Postat av: amy

nej men tack så mycket :D jaa det känns ganska ovant fast jag trodde det skulle kännas värre liksom. fast jag är nöjd som fan. vill dock klippa kanske en eller två cm till hah

men du passade också skit bra i kort hår verkligen, så du borde vara nöjd du med!!



och du blev visst söt på skolkortet ;)

2009-09-17 @ 06:39:07
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: random

skit ful på skolfotot, tacka vet jag han i blå/svart rutig skjorta!

2009-09-17 @ 14:45:09
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: random

oj,

2009-09-17 @ 14:45:28
Postat av: anne

MAGDA DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG I KORT HÅR. JAG DÖR

2009-09-17 @ 14:49:10
Postat av: Larry

det var inte ampah som skickade "skit ful på skolfotot, tacka vet jag han i blå/svart rutig skjorta! " . .

2009-09-17 @ 21:23:53
Postat av: magda

Haha. Okej Larry.. tur att du sa det.. blev ju lite orolig.. He he he . .

Men tack till Amy, och screw you anton :)

2009-09-17 @ 21:44:58
URL: http://maagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0