Hate the way you lie

Känner mig handikappad utan våran kamera.. Skit tråkiga inlägg nu när jag väl tar mig tid till bloggen. Ber om ursäkt för inlägget innan detta också.. Robie är lite rolig ibland...
Som sagt.. Hilda har snott med vår kamera upp till Stockholm, så jag får helt enkelt vara utan.
Kom hem från Robies mamma idag. Åkte dit igår och stannade över natten. Riktigt trevligt var det. Spelade kubb, körde guitar hero, fikade gott och så åkte vi lite cross till och med. Och tro det eller ej, men jag klarade av att köra helt själv. Stolt.
Nu ska jag nog lägga mig och dö ett tag och vänta på att pojkvännen ska komma hem från fotbollsmatchen.. Imorgon är det jobb på busis som gäller. Så också på söndag.
Saknar brudarna som begett sig till Göteborg nu också.. Men hoppas att dom får ha det riktigt kul!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0