Inte jag, inte kär

"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram.." Enligt Petter är jag ett fetto som borde banta. Får väl ta tag i min diet snart.. Men nu ska jag äta lite godis, vi tar det snacket sen.

Dagarna rullar på som vanligt och skolan börjar närma sig. Inte har jag börjat med några skolarbeten för det.. Eller jag fixade lite med en sak inför idrotten igår faktiskt, men mer orkar jag inte. Jag är faktiskt förkyld och har huvudverk, då orkar jag inte med nåt sånt skolskit. Umgås med kompisar är vad jag sysslar med såhär på lovet.. Låter lite mer lockande än skoljobb. Var på Babylon igår med Emilia och Sara och Veronica. Oj, hur vare med bantningen egentligen... går inget vidare.. eller just tusan, jag åt sallad. Stor applåd!

Nae, men om jag skulle göra nåt vettigt nu. PIANO, ciao!


Kommentarer
Postat av: Petter

Seriöst största fettot är du... du borde seriöst gör nått åt ditt liv.

2010-01-06 @ 18:12:23
Postat av: Marcus

Bara för du la ut Hercules låten sitter jag och lyssnar på den hela tiden XD

2010-01-06 @ 18:18:36
Postat av: emma ,

tack så mycket :D nej den var inte på rean, men de andra jag köpte var det rea på, så det finns lite reakläder kvar ändå :D

2010-01-06 @ 21:09:32
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0