Jobb och Svärtingemys

Japp. Fick ett sms från busfabriken imorse. Dom behövde visst lite fler folk. Jag körde hem marielle som hade sovit här över natten, och sen körde jag in till stan för ett jobbpass. Första g¨ngen jag stod i kassan, sjukt stressigt, men gick helt ok. Kan finnas helt otroligt irriterande människor på denna jord, men det är bara att dra på smilet.

Nu sitter jag här med Marielle igen. Tvingar henne bo här med mig så jag slipper vara själv. Imorgon har jag bjudit över lite mer folk. Blöir nog grillning och eventuellt lite poolhäng. Tja världens segaste blogginlägg.. Jaja.. Här har ni lite roliga bilder i alla fall :)







Kommentarer
Postat av: marielle

haha snygga vi är... ;) puss!

2010-07-27 @ 11:00:35
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0