Play the game

Inte mycket tid för datorn nu för tiden.. I söndags var det jobb på busfabriken som gällde. Var inte så mycket folk där, så jag fick sluta lite tidigare. Har kört lite mer volleyboll på senaste tiden också, vilket gillas. Ska ut och köra lite mer om några minuter.
Idag drog jag med mig pojkvännen till Norrköping för att shoppa lite. Blev en hårfärg till mig, plus en slingförpackning som mamma och jag kan dela på. Sen lite mer småsaker som är bra att ha. 10 % på H&M för oss som är medlemmar!
Skrev matteprovet igår också förresten. Fick VG, så Magda blev otroligt glad. Slipper ett endaste G på slutbetyget :) Hoppas ni har en trevlig tisdag, nu ska jag kila!


Kommentarer
Postat av: alisa

mjo fick faktiskt en hel del bra bilder :) fint som fan var det!

2010-06-01 @ 21:35:10
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0