12/8 - smultronstället

då har man gjort årets besök på smultronstället! Emilia och jag vare som så gärna ville dit, och då hängde Hanna på. Vi gick lite inne i stan först men det vart inte så mkt shopping. vid 5 kom Petter och Findus in och så åkte vi alla 5 tillsammans till smultronstället. Det regnade nästan hela tiden och vi fick sitta ute, eftersom att det var fullt inomhus.. men det var typ tak över, så vi klarade oss. Det vart lite jobbigare när vi skulle gå till bussen i regnet, men eftyersom att petter är så snäll så fick jag (eftersom att jag var lite förkyld och inte ville bli mer sjuk) låna hans jacka (:

bilder på glassarna följer
, så att ni ska bli lite läskade..

min glass, lite suddig


Findus glass


Emilias glass, hon vann tio kr! :D


Petters glass


Hannas glass

Kommentarer
Postat av: Martin

Emilia är sööötast! o vackrast!!! /M

2008-08-16 @ 00:09:25
Postat av: Martin

Emilia är sööötast! o vackrast!!! /M

2008-08-16 @ 00:11:15
Postat av: Emilia

nej martin är sööötast! och vackrast!! /milllaaaannn

2008-08-16 @ 00:13:11
Postat av: Martin

Neee nu blir jag svartsjuk, vem är han? ska söka upp han o slå han /M

2008-08-16 @ 00:14:39
Postat av: Elin

Vilken liten gentleman Petter är då! :D

2008-08-18 @ 00:32:50
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0