24/8 - agustifestival

nu är det söndag och Veronica lämnade mitt hus för nån timme sen.
tänkte bara uppdatera lite om min helg,
fredag: Veronica och Emilia kom hem till mig efter skolan oså drog vi in till stan på kvällen. Där vare agustifest i full gång. tänkte se fyrverkerierna, men missade dom... träffade lite trevligt folk som vi hängde endel med, bla Jonas och Julia från min gamla klass på Haga. åkte hem med sista bussen tillbaka till finspång. bråk på bussen, kom emellan, klacken gick av, fick en ros..
lördag: Veronica sov över hos mig från fredagen, men sen åkte hon till linköping på lördagen. Jag träffade Amanda och vi två åkte in till stan, igen :p helt ok kul denna gång med och nu missade vi inte fyrverkerierna! det var riktigt fint faktist! träffade massa trevligt folk oxå denna gång. Emilia och Veronica kom till norrköping med tåg från linköping på natten sen, så då åkte vi alla 4 tillsammans hem.

pusss.

Kommentarer
Postat av: steeeckarn

grymt snygga bilder X)

2008-08-25 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0