31/8 - chokladbollsbak och missfärgad tröja.

Veronica, jag och Petter o Niklas bakade chokladbollar idag som planerat. Gjorde fyra satsar med smet, så det blev ca 40 chokladbollar skulle jag tro.. plus några knäppisar. blev lite kladdigt i hela petters kök, men vi försökte städa så bra som möjligt efter oss.
Vi provsmakade lite chokladbollar oxå, elr jag gjorde det iaf, och jag tyckte att dom var jätte goda! hoppas bara att dom andra i klassen oxå tycker det :)


ja, min mamma är bra..
hon visade jusst upp min nytvättade tröja.. (okej att det inte va min älsklingströja, men ändå)
innan hon tvättade va den gul som citronen, efter så såg den ut såhär, grön, fläckig.
  tack :)
 
innan                                      efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0