29/7 - Pajjad dator.

jaha, det var länge jag fick glädjas åt den nya datorn. Jag hade på den igår elr nåt, och så bara slocknade den helt plötsligt.. nu går den inte att få igång och pappa fattar inte riktigt felet, men han ska väl kolla på den nångång och försöka fixat. Jaja, får väl låna lillebrorens dator nu ist.
solen är framme idag igen, det gör mig glad (: Har nästan jobbat halvtid klart nu kan man säga, längtar tills det är slut.

vecka 33 skulle jag vilja dra in till staden stockholm kanske, nån som är på?

hittar lite snygga kort här på denna dator..
    
pussochhaj.

Kommentarer
Postat av: wallen

jag kan tänka mig? om du vill ha med mig? =)

2008-07-29 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0