20/11 - dagens dag

Är inte så rik för tillfället, så då blir man glad för billiga budget saker :)

Gick till återvinningen med Anne och Marielle efter skolan. Där hittade jag 2 bälten/skärp som alltid kan vara trevligt att ha. Jag hittade ett väskband oxå, som jag kan använda till nån annan väska kanske. Kollade på väskor och plånböcker, men det fanns inte så mkt för tillfället, så får gå dit nån annan dag och kolla igen!
Bältena + väskbandet gick iaf på en femma. Nice!



Senare idag åkte Marielle och jag till soloteket, 1/2 priset på solning.
Jag växlade min hundra lapp till tior och fick 11 tior.. 1 tia för mkt..
Betalade 20 kr för en kvarts solning men eftersom jag fick en tia extra i växelapparaten kan man säga att jag solade för en tia :D
Det är Nice!


pussochhej, imorn äre paarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0