20/10 - plugga är inte det bästa jag vet..

..men jag försöker i alla fall
Har varit riktigt duktig idag må jag säga. Matteboken har legat uppslagen hela dagen, ända sen jag kom hem från sången, och jag har faktist pluggat väldigt hårt!
Fattar inte så mkt dock, det är riktigt svårt det vi ska ha prov på på onsdag, men jag har i alla fall försökt!

Nu kanske det är dags att plugga lite Företags ekonomi oxå, eftersom att jag har prov på onsdag på det med.. men det får jag nog spara tills imorn, för nu orkar jag inte mycket mer!


Silke var snäll och hjälpte mig med matten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig och jag vill träffa dig och jag älskar dig magdalena. kom hit till mig :)



/din daniel

2008-10-20 @ 20:54:59
Postat av: Julls

Du är saknad tjejen.

2008-10-21 @ 21:32:36
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0