25/10 - dagens rubrik?

Lördagen är här, det känns bra. Nu är det äntligen lov och Magdalena jublar! Idag har jag bara slappat, verkligen.
Mamma och pappa kom hem, från norrköping tror jag.. Dom hade iaf med sig ett playstation 2 med hem. Syskonskaran blev glad. Visst, Ps3 är säkert bättre, men kul ändå :)
Nu blir det att önska sig singstar och guitar hero till födelsedags present och julklapp!

Imorgon blir det innebandyn igen.. fixa lite, som vanligt..

Ska till Irland på torsdag-måndag, med Daniel, tror jag.. men han ska dumma sig och säga att det är veckan efter det, vilket jag inte tror på.. Jaja..

Vad händer på resten av lovet, nåt kul på g? :)

pusss.

Kommentarer
Postat av: wallen

moget?

2008-10-25 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0