29/10 - the bowling winner

Nej, jag vann inte, men nästan....

Elin och Marielle kom hem till mig idag/ikväll. Vi gick upp till o'learys där vi mötte upp Niklas, Henka och Findus. Vi körde en timmas bowling, och på första serien låg jag faktist tvåa, men sen när vi fortsatte på den andra serien så gick det inte alls lika bra.. jaja. Grattis till Niklas som kom tvåa med fusk!
Måste bara tillägga dagens roligaste.. Elin skulle kasta/rulla iväg sitt klot, men när hon kasta så var klotet inte kvar, för det hade hon släppt åt andra hållet, och det rullade bak till mina fötter xD Hahahhaah. kan skratta i en evighet!

Träffade Daniel en stund idag med, det behövdes :) pratade lite om imorn, och nu börjar det bli lite såhär nervöst i kroppen. Flyga till Irland imorn då.. om allt nu blir som det är tänkt! Åker inte förens kl 9 imorn kväll men har redan typ packat klart det mesta. tjoho :D

Pussi.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha! Jag dör!! :P Slog ju dig i alla fall, höhö ;D

Ha så roligt på Irland!! <3

2008-10-30 @ 10:23:44
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/
Postat av: Julls

Hahhah så jädra dåligt! Jag var där sen i lördags och kom självklart hem idag rå. Borde ju nästan ha träffats i luften - eller iallafall på flygplatsen :p Ha det fint tjejen!

2008-10-30 @ 23:10:40
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0