9/10 - pojken som kallades Det

ojojoj asså. helt grymt bra bok!
ska läsa en bok på svenskan om barndom och jag valde denna bok eftersom att jag inte läst den än, och man har ju hört endel berätta om hur bra den är, men att den var så här bra visste jag inte. 
Jag är inte alls en sån person som läser mycket och tänkte att usch va jobbigt att läsa en bok på svenskan.. men jag är helt fast.
oftast tar det typ nån månad för mig att läsa klart en bok, men efter idag är jag redan på sid65.
Har du inte läst denna bok, så gör det! verkligen!

studiedag somsagt.. blir väl lite plugg osånt idag..
tjingeling

Kommentarer
Postat av: wallen

haha tönt med bok :)

2008-10-09 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0