10/9 - onsdag.

Detta var en lite ovanlig onsdag. Jag kände mig helt lost i skolan hela dagen! och jag tror inte att det har nåt med att jorden skulle gå under idag, för det brydde jag mig inte så mkt om.
Hehe.
Hursomhaver.. fick skjuts till skolan med Emilia idag, försov mig imorse.. Kom fram till skolan ca 5 över 8 och gick till min franska lektion. blev helt paff när jag kom in och där satt bara 4 st. "vart är alla?" ingen endaste liten människa från min klass var där.. Dom flesta var sjuka.. menmen. ganska skön lektion med bara 5 elever :)
Efter det satt jag och vänta en kvart på att min nästa lektion skulle börja och jag kunde fortfarande inte se en människa från min klass i närheten.. Efter ett tag kom Anton iaf, så han och jag gick till ekonomilektionen. Där va Henka oxå, så vi tre jobbade ihop, och det blev dom två jag höll ihop med typ resten av dagen.
Som tur va kom Marielle till lunchen iaf, så jag var inte helt mobbad! Håltimmes rast oxå, spenderades med killarna eftersom att marielle och dom andra har samhällskunskap.
aja. jag klarade mig igenom dagen och nu käkar jag lite allt möjligt för fulla muggar :)


btw så saknar jag Daniel nåt så oerhört, och då menar jag inte min lillebror, för han är jag ganska trött på för tillfället...
men har inte träffat han på ett alldeles för långt tag nu, så hoppas att det blir mkt sånt i helgen :)
Jag älskar dig Daniel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0