15/9 - måndag

Så då sitter jag här igen.. blir lätt att jag slår på datorn när jag egentligen behöver plugga, men jag har faktist pluggat lite FE så fort jag kom hem. Har prov i både det och i historia på torsdag! skit kul. inte.
Idag i skolan möttes man av sofia och shabbe tillsammans med några tyskar. Dom har visst kommit hit nu för att va här i en vecka. Blev att hänga med sofias tysk hela dagen nästan.. Hehe. Kul att höra den svenskan hon kan, som Daniel, förövrigt, har lärt henne. Haha. mycket bra.

ska väl plugga lite mer nu kanske, och göra en lista på saker jag kan köpa på gekås, tips? Hihi :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: wallen

haha, hon lär ju inte komma ihåg nån svenska...

2008-09-15 @ 19:29:54
URL: http://wallen :)
Postat av: annne

HAhahah är tabea med eller :D?

2008-09-16 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0