Hello Sweden!

Nu har Hilda och jag hittat hit till ett internetcafe har pa hotellet, dar vi har bott i en vecka nu.

Giftun Azur Resort heter hotellet och det ligger i Hurghada har i Egypten. Vadret har varit toppen alla dagar och det ar riktigt harligt att svalka sig i Roda havet! Vi har bla akt runt med buss har i Hurghada och kollat i lite affarer, vi har varit pa utflykt till ett stalle vid Nilen dar vi gatt i 40 graders varme i kungarnas dal och kollat pa massa gravar. Dar kunde man tala om svettigt.. Och sjalvklart har vi badat och solat en hel del. Forutom de dagar vi i familjen fatt statt ut med magsjuka och lite sant dar otrevligt..

Nu har jag inte rad att skriva mer har, men jag kanske kan komma in nan mer dag den kommande veckan, annars ses vi hemma i Sverige igen pa nasta tisdag.. vi kommer komma hem kl 8 pa tisdagskvallen tror jag. Bilder dyker upp da med..

Puss och kram till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0