Polis polis potatisgris!

Telefonsamtal med en kvinna från uppsala polis.
Jag har levt lite galet i helgen.. så hon fick ta snacket med mig!


Nej, nu skojar jag med er. Det första hon sa va att jag inte gjort något fel! Men jag va tydligen med på nån dator de omhändertagit (min mail eller nån annan typ av fakta.. Det betyder inte att jag snackat med den personen, men datorer fungerar ju så att de registrerar alla uppgifter som den möter så fort man är inne och surfar.) Hur som helst.. Hon ville kolla så att jag inte varit med om några hot eller andra trakaserier via internet. Det är tydligen en man som är i farten och hotar folk på msn och så vidare. Men jag har klarat mig undan, så efter att hon fått min mail adress och tagit snacket med pappa (som va tvungen att veta lite vad hon sysslade med) så sa vi hejdå. Alltid lika kul att prata med polisen! Och jag är glad om jag kan hjälpa till! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Jasså de ringde till dig oxå...de ringde till mig för flera veckor sen....

2009-04-22 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0