Studiedag!

Blev att leka frisör åt Emilia igår kväll. Sen drog vi till Ant, Hugge och Forsner och kollade lite film.
Studiedagen har börjat och jag har redan pluggat lite ekonomi. Har prov imorn så jag kände mig duktig. Fick lite panik sen när Niklas skrev vilka kapitel provet är på och insåg att jag bara pluggat lite på ett utav dom. Det sista kapitlet har jag inte ens börjat med, dom gjorde väl det när jag va i Egypten.. För jag har ju inte ens haft nån Fe lektion på en månad ca, så ja, hoppas att jag kanske inte behöver göra provet imorn.. Han kan ju inte räkna med att jag kan nåt som jag inte gått igenom!?

Jaja.. Ska skriva lite på mitt friskvårdsarbete också.. Det ska vara klart den här veckan, och jag har precis börjat. Good luck Magda!

Kommentarer
Postat av: alis.

men kommer du ihåg i ettan då jag var i london, då gick ju ni igenom ett helt kapitel. och direkt när jag kom hem skulle vi ha prov på det. jag var ju tvungen att göra provet ändå utan att fatta vafan jag höll på med lixom :(

2009-04-22 @ 17:31:28
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: niklas

jag är med på din bloggggggg :OOOoo

2009-04-22 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0