Torsdag, första dagen i skolan..

.. på ett bra tag!

Hade inte en så värst jobbig skoldag idag. Var ju projekt mässa i skolan så vi fick gå runt och kolla lite vad alla treor sysslat med. Efter skolan blev det att göra lite ärenden på centrum tillsammans med Veronica, Marielle, Emilia och Hajdi.
Verre, jag och Marielle följde med Emilia hem och tillsammans kollade vi lite grejer tills imorn. Marielle va inte kvar så länge, och när hon gått så bakade vi lite.
Sen blev det en sväng till soloteket. Emilia och verre ville sola ikapp mig lite så jag följde med dom dit. (solade inte själv) Sen drog vi hem till mig där vi gjorde lite mat och sen fixa lite mer inför imorn, för då smäller det! Emilias, Marielles och Carolines 18 års party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0