02.17

Känner hur ögonlocken blir tyngre.. Tänkte bara slänga ut ett litet inlägg om dagen.
Först blev det att slappa hemma. Sen hem till farmor, åt och fikade gott. Sen en sväng till Emilia innan vi två gick hem till Sara. Gjorde hemmagjord pizza som vi åt och sen gick vi till Fredrik och Shabbe där även Hanna var. Kollade nån konstig fransk film, och sen skulle vi åka en sväng med Jesper och hans bil. Funderade på att dra ut till Rejmyre och kolla in skogsröjet, men vi vände efter halva vägen. Och nu sitter jag här.. funderar på om jag ska bjuda på en bild med mitt nya hår.....


Inte den bästa kanske, men den duger för tillfället..
Kanske inte helt korrekt färg på bilden heller, tror håret är lite mörkare i verkligheten..


Kommentarer
Postat av: veronica

ser ju jättebra ut , vem slingade åt dig? trodde jag skulle hjälpa till!

2009-08-31 @ 13:19:23
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: emma ,

hur fint hår som helst :D !

2009-08-31 @ 15:04:05
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0