Första skoldagen, check!

Då var den första riktiga skoldagen över. Jag lyckades försova mig första dagen, gott tecken! Blev glatt överraskad när min bror kom in strax innan halv 8 och fråga om jag inte skulle till skolan. Blev att slänga på sig lite kläder fort som tusan, men sen fick jag skjuts av hajdis bror till skolan så jag hann i tid trots allt :) Nya kurser är nu igång, och det här kan nog bli ett intressant år, kan man ju hoppas. Haha. Imorn bitti blir det att fortsätta med glasskiosktävlingen första lektionen sen har jag idrott imorn också. Tror nog inte jag kan va med så aktivt pga förkylning, men men ..

Augustifestivalen är i gång, nåt att gå på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0