helgen

usch är så seg. orkar inte skriva.
men "kort" sammanfattning över helgen kanske...

Fredag: Börjar med träff i aulan med revygänget kl 06.45. Jätte pigg och glad. Sminkade iordning oss och gjorde klart för föreställningarna. Först en kl 8.00 och sen en kl 10.00. Dom gick fin fint, och det va lite sorgligt när det va slut.
Vi alla fick en ros och en biobiljett, och när vi va helt klara gick alla och käkade på kristallen. Mums. Har massa bilder från revyn, så ni får väl hålla utkik.

På kvällen var det dags att tagga till skolfest. Började hemma hos Veronica med lite tjejer, sen drog vi till hotellet och hängde där uppe vid baren innan kl blev 10. Blev ju gratis då, så det kändes värt. När klockan slagit 10 gick vi ner och dansade loss på dansgolvet som då var helt tomt. Kul kul! Kvällen var helt enkelt bra!

Lördag: Går upp skapligt och så drog Sara och jag upp till Aluceum kl 13.00 för att fixa med innebandyn. Matchen började halv 3 och matchen slutade lika. Spännande match ändå. Fixade iordning efter och skyndade mig hem sen för att hinna äta och göra mig iordning för fest.

Tog bussen kl 7 in till stan och sen åkte jag hem till Linnea på lite 18års fest. Va ett tjejgäng hemma hos henne och vi körde singstar och åt marängschwiss (skit i stavning). Höhö. Fortsatte kvällen inne på Hugos, och det var riktigt kul! Fick skjuts hem sen som man tackar för!

Söndag:
Idag var det julmarknad som gällde. Fresh me up befann sig i finspångs centrum från 12 till 15.30 ca. Sålde några produkter, men nu ska vi satsa på hemsidan, så håll er uppdaterade! Kom hem kall som en isbit och la mig i ett varmt bad. Underbart! Nu sitter jag här och så får jag se lite vad kvällen bjuder på.

Kort sammanfattning, jomen visst....

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack för lördagen ;). Var riktigt roligt :D Älskar bilderna ;)

2009-12-23 @ 22:16:16
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0